Skola!

Idag var jag i skolan! kl ett gick jag och Miriam till ridningen. ( vi rider på krea i skolan ) När vi
var på väg till ridningen så såg vi två spindlar. Jag hatar spindlar! Sen efter en stund så kom
vi fram till ridningen. När Zahraa hadde ridit klart så gick vi runt! Sen när vi skulle gå till bussen
med vår lärare då hadde vi bråttom så vi gick och sprang. Vi skratade jätte mycket hella vägen
till bussen :) Zahraa sprang jätte roligt :)När vi satt på bussen så bytte jag plats många gånger :)
Sen gick vi av vid skolan. vi träffade Sara och Karla på väg till skolan. Sen  när vi sagt hej då, då
sprang jag och mirre fort till hennes cyckel. Så nu är jag jätte tröt :) Här kommer bilder från igår :)

image description
image description


/ NaathalieBieeber



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0