Inte mycket bloggande!!

Har inte bloggat såå mycket den hät veckan. Det har inte
hänt så mycket. Tanja, Jens och Tristan har åkt hem. Det var
tråkigt. Aa... :) Sitter i sängen och lyssnar på regnet. Har lyssnat
litte på music i dag. Snart fyller jag år. Yay... :D Fyller år den
15 januari :) Om ni har twitter följ mig då. Mitt twitter namn
är @Natta97. Här kommer litte bilder så Bye <3


Jens, Tanja och Tristan :)

Jag, sara och Lucky :) <3

Jag, Miriam, sara och Karla :) <3

Hehe... :D Tog den här bilden från saras blogg :)

Ps. Läs saras blogg. Den hetter www.saraamer.blogg.se
Följ sara på twitter om ni har twitter. Hon hetter @saraamer97 :) <3
Sara är jätte sö och snäll. Det är alla mina kompisar såklart :) Saras blogg
är jätte bra :)

/ NaathalieBieeber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0