Måndag!!

Idag kom sara hem till mig för vi skulle öva till en dans på idrotten, Efter en stund
så började sara dansa framför min spegel. ( Sara kan bli hyper ibland ) :) Sen gick
vi hem till Miriam för att säga hej då för hon åker till spanien på onsdag. Sen skulle
sara åka hem, Näe hennes pappa kom så gick jag till Miriam igen för att säga Hej då
igen. Medans vi väntade på min morfar så skulle Miriam visa mig en jette hal backe.
När vi stog där så sa jag till mirre att vi kunde gå ner. Men det slutade med att jag kröp
på isen för att komma upp, Sen halkade jag ner igen, Mirre gled och ramlade litte också
för att lysa li drog i kopplet. Det var en rolig dag. Synd att sara inte var med :( Kommer
sakna dig Mirre :( <3
















/ NaathalieBieeber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0