Fredag!!

Lyssnar på musik! Har varit och handlat med mamma och mormor i dag. Sen fick jag en glass av morfar :) Den. var så god. I går tittade vi på film i skolan. Vi fick ta med oss godis också. När filmen var slut hadde jag, Miriam, Sara och zahraa jätte ont i magen :( Sen senare på dagen så gick jag och Miriam ut med hundarna i skogen. Vi skulle gå runt en sjö i grandalen med hundarna. Vi gick och pratade men plösligt var vi vilse! Sen fick mirre se en kvinna som kom med sin hund. Då sprang mirre till henne och fråga vart vi var. Sen sa hon att vi var vid tråsättra skolan. Så vi gick mot tråsättra skolan och gick hem till mig för att hämta Elsa och lämna Erma. När jag lämna mirre så märkte jag att hon hadde min mobil. Så jag och Elsa fick springa efter henne. Sen tog jag min mobil och sa hej då till henne igen. Aa, nu vet ni litte vad som har hänt i dag och vad som hände i går :) Danny skrev till mig för 33 dagar sen. Men jag tittar på det varge dag och blir väldigt glad :)❤

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0