sjukhuset och centrum :)

I dag har jag varit på sjukhuset, jag tog ledigt från skolan. Jag gick upp kl. 06:00 och åkte kl. 06:30,
för jag skulle vara där kl 08:00, när dom ropade upp mig så skulle jag ta en spruta, dom skulle spruta
in något, sen sen fick vi vänta i 3 timmar sen skulle jag tillbaks för jag skulle rönka mig. ( vet ej hur det stavas)
Det va jätte jobbig att ligga stilla i 15 - 20 min :) Sen va jag och sara i centrum :) Jag köppte en nalle till min kusin i julklapp :)

Det är efter jag kom hem från sjukhuset :)


En bild från när jag och min bästis va i centrum :)


Och den köppte jag till min kusin i julklapp :)  Sara ( min kompis )
Hjälpte mig att välja :)

/ Natta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0