Heej :)

mSitter i sängen och tittar på EMA, såå bra :) Och jag chattar med min kompis lovisa och jerry :)
Jag har pricis tagit min medecin :) Jag ska äta den i två månader. Min kompis Lovisa har jag bara träffat 3 gånger sen jag börgade 8:an. Idag tog jag saras mobil och gick in på hennes facebook och skrev, Jag hadde såå tråkigt :) <3 Här kommer litte bilder :)



Det här skrev jag på saras fb :)

Sara har rotat den, Den är såå sööt :) <3



Selena och Katy perry på Ema :)




Det va när justin sjöng på Ema, Det är inte såå bra bild men jag tog
med mobilen :)



Justin är såå söt på bilden, I love you justin <3 :)

/Natta :) <3
Ps Love you sara <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0