Heeeeej :)

Just nu sitter jag och tittar på tv och har trååkigt :) Min kompis sara är förskyld, Om du läser det här så krya på dig <3 :)  Love you :) hehe... :D <3 I dag var jag och min familj i arninge och handla litte :) Vi skulle åkt till täby fast vi tog en sväng till arninge :) Jag ska äta medicin i 2 månader, Det är inte kul :( Jag hoppas att min morbror hans tjej Tanja och min kusin kommer till oss och firar jul med oss :) <3 Juste.... Min bff sara sjunger jätte bra :)
Moste slutta skriva nu innan internet packar i hop igen :)

Mina Bff :) jag älskar dom <3<3 :) Jag skulle bli jätte ledsen om dom försvan :)

'
En bild på min morbror, Tanja och min kusin :) <3


Den här bilden tog vi när vi var hemma hos sara och åt lunch :)
( jag har tugummi i munen )

/ Natta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0