Crazy day ;)

Heeej!!!
I dag har det varit en crazy day :) I dag har vi varit i matsalen som
i går, då skulle vi torka borden och det va såååå jobbigt för folk spiller
dräsing mm.. på borden, och lämnar kva talrikar på borden. Sen när vi
skulle äta då ville vi tvätta händerna först för det är äkligt att äta när man har torkat
borden :) Sen när jag, Miriram och sara gick till toaletten då skulle vi ta tvål och det
gick bra men sen när vi kom till att tvätta våra händer i kranen då blev mirre presad
mot en papersbehållare medans jag och sara tvättade våra händer. Sen när jag va klar
då stängde jag av kranen och mirre sa aaaaaaaaa och skvätte vatten i mitt ansikte, sen
skulle vi torka våra händer med pappaer och då tog pappret slut när mirre skulle ta papper,
jag och sara fick papper men inte mirre :) Vi skratta så vi fick ont i magen. Sen innan vi skulle
gå hem så sprang jag, mirre, sara och karla ( medans marliece stog bredvid och titta på och skratta )
mot ett littet sud, vi knufades också. Just nu så chattar jag med Lovisa <3 och tittar på tv :)
Här kommer lite bilder :)


Miriam, Sara och jag <3
Jag

Jag och lovisa <3


Min söta kusin <3

/NaathalieBieeber


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0