Heej :)

Heej :)
I dag har jag varit i täby igen med sara :) Jag skulle komma till
sara kl 12:00 men hon behövde fixa sig och diska, så jag stog
och titta på sara när hon diska. Sen efter det så gick vi till yåget
och åkte till täby :) Sen gick vi runt lite. När vi skulle äta så blåste
sara i sugröret och viste inte att det var sprite kvar i sugröret så
det kom på mig. Sen börgade vi kasta is bitar på varandra :) Det kom
en kille fram och gorde något och då börgae jag och sara skratta :)
Det här köppte jag :)

En kofta med luva!!

En tröja med halv korta armar!!

En tun kofta!!
Det var allt. Nu kommer det en bild på mig och tristan som mamma
tog i dag :)


/ NaathalieBieber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0